du är ett gift jag är beroende av.

jag vill bara vara med dig dig DIG! hela tiden, dygnet runt.
helst
.
jag håller på att bli en såndär tjej som var min mardröm. som bara försvann från sina vänner, för att hon genuint och ärligt helst av allt  ville vara med honom. en sådan tjej som kollade sökande, letande, när han inte var där. en sån tjej som är förjävlig att umgås med. värsta sorten.

samtidigt gillar jag dig så mycket att jag känner det i hela kroppen. den inverkan du har på mig tror jag ingen annan någonsin har haft. jag gillar inte att inte ha kontroll.

jag kan säga så mycket dumt till dig. snacka så mycket goja, utan att egentligen mena ett ord. och du håller med. för att vi ska verka vara på samma nivå? kanske. jag borde nog fråga. eller inte. men det kan också få mig irriterad, att du håller med om saker du kanske egentligen inte tycker. speciellt när du håller med om saker jag säger, som jag själv inte ens står för.

jag ska ge dig mer bekräftelse. jag vet. du behöver det.

jag känner att det bara blir bättre och bättre av att verkligen lära känna varandra. att jag bara gillar dig mer och mer.

kan du sluta lämna mig. deal? bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0