jag måste ha någon nu, och jag vill att det ska bli du.

jag älskar dig.
jag saknar dig.
idag är en tung dag, jag vill ha dig här nu. hos mig.
jag vill vara med dig. för alltid. men jag vill också ha dig här nu.
jag vill inte gå runt och vänta. oroa mig.
jag vill inte meningslöst flörta med folk för att få uppskattning och bekräftelse just då.
jag vill inte att du inte ska kunna lite på mig. det kan du. men tankarna kan ändå fladdra iväg.
jag kunde verkligen ha dummat mig i helgen. han stod där, råsnygg och bara väntade på att få ta min hand.
jag ryggdunkade honom ett par gånger och stack vidare. i ett annat liv hade jag nog hånglat med honom. men å andra sidan, vad hjälper det i det långa loppet?
jag vill ju inte vara fri för att kunna hångla runt, utan fri för att hitta någon som kan gilla mig. älska mig.
jag måste ha någon nu, och jag vill att det ska bli du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0