du är fin men inte finast.

jag längtar efter dig.
tänkte ändå på att jag blir rastlös när jag är med dig. att jag kan tröttna lite oss. att det blir för mycket gos och kel. att jag nästan ibland spelar på att jag mår dåligt. så gör jag ju inte med någon annan. konstigt.
tror jag verkligen inte att det kommer bli vi när du kommer hem igen?
hmm. hetl ärligt så vet jag inte. det jag vet är att du kommer att ligga runt. jag kommer också att göra det men mycket för att du kommer göra det. du kommer göra det för att du vill. det är skillnaden med oss.
hmmm det kommer inte vara vi. nej, det kommer det inte.

jag förstår ändå inte upplägget och jag har nog redan tagit upp det en gång för mycket. nu är vi som ihop. du har verkat mest kär fram till nu. du drar om trettio dagar. då är det bara farväl. du vill inte bli ihop men du gillar verkligen mig. du vill alltid träffas mer än jag men du vill inte bli ihop. du drar. du har ju fanimig makten och bestämmandet. det blir ju som du vill.

jag är kär i dig. vad kan jag göra åt saken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0